сабота, 15 ноември 2008

Европските комуникации масовно се селат на интернет

Трендот на професионално комуницирање кое се повеќе се развива во Европа иницира чести истражувања во областа комуникации со цел да се осознаат моменталните, но и да се предвидат следните стратегии и канали при организациското и корпоративното комуницирање.
Деновиве се креираше извештајот од најновото комуникациско истражување на европско ниво [European Communication Monitor 2008. Trends in Communication Management and Public Relations - Results and Implications], спроведено од Euprera/University of Leipzig.
Во истражувањето, своето мислење го дадоа 1500 ПР професионалци од 37 држави во Европа, меѓу кои и Македонија.

Истражувањето ќе биде објавено на 27ми ноември 2008 година, на следнава веб страна:
http://www.communicationmonitor.eu/

До тогаш, можете да погледнете еден график од него, кој јасно отсликува во која насока ќе се развиваат комуникациските канали на европско ниво. Графикот покажува дека во 2011 година употребата на печатените медиуми ќе падне за 24,5%, а оналјн медиумите и социјалните алатки ќе бидат поупотребувани за 26.2%.

Нема коментари: